Sposób załatwiania spraw
Sekretariat liceum przyjmuje podania, wnioski oraz pisma interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00, w środy sekretariat nieczynny dla interesantów
- tel: 22 826 97 92 lub 22 827 74 83
- fax: 22 828 14 62
- e-mail: sekretariat.lo157@eduwarszawa.pl
Sposób załatwiania spraw w CLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów
- Wydaje legitymacje uczniowskie, zaświadczenia
- Wydaje duplikaty legitymacji uczniowskich, świadectw szkolnych. Osoba starająca się o wydanie duplikatu danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.
- Aby uzyskać zwolnienie z zajęć W-F należy dostarczyć do sekretariatu:
- podanie rodziców o zwolnienie ucznia z zajęć wychowania fizycznego.
- zaświadczenie od lekarza.
Na podstawie dokumentów dyrektor szkoły wydaje decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć wychowania fizycznego.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 12-09-2022 - Edycja treści
- 12-10-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 185